Toimitusehdot

Verkkokaupan maksutavat

 

 

Paytrail eli Suomen verkkomaksut - Luotettava kumppani

Halutessasi maksaa ostokset heti, se hoituu helposti ja luotettavasti omilla verkkopankkitunnuksilla, pankkikortilla, yleisimmillä luottokorteilla tai jousto laskulla.

Jousto laskulla maksaminen - Helppo ja vaivaton tapa maksaa tilauksesi

Klikkaamalla maksutavoista jousto painiketta, siirryt jouston omille verkkosivuille, jossa voit valita haluatko maksaa tilauksen laskulla 14 päivän kuluttua ilman korkoja vai haluatko maksaa ostoksesi pienemmissä kuukauserissä. Valitessasi laskun tai osamaksun, tuotteet lähetetään heti asiakkaalle toimitusehtojen mukaisesti. Lasku lähetetään kotiin tai antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Laskutuslisä on vain 4,90€ / lasku

 

Kotiinkuljetukset / rahtivaihtoehdot

Verkkokaupasta tilatut tutteet toimitetaan tuotteesta riippuen joko kotiovelle toimitettuna tai posti pakettina. Rahdin muoto on aina kerrottu tuotekortissa ja se on merkattu joko rahtina tai postipakettina. Posti paketti toimitetaan lähimpään postiin, josta asiakas voi tuotteen noutaa. Kotiintoimituksessa posti ottaa aina asiakkaaseen yhteyttä ennen tuotteiden toimitusta. Ostaessasi useamman tuotteen, maksat vain yhden tuotteen rahdin. 

Jos rahtiasioissa tulee kysyttävää, olethan yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Eero Heinonen - 0405281152

 

 

Verkkokaupan asiakaspalvelu:

Puhelimitse: 040-5281152
Sähköposti: kalusteheinoset@kalusteheinoset.fi
Postiosoite: maskuntie 234, 21250 Masku

Kalusteheinoset.fi verkkokaupan kaupankäynnin säännöt ja ehdot. Sopimusehtoihin ja niiden noudattamiseen sovelletaan Suomen lakia.

Pyrimme hoitamaan mahdolliset palautus ja ongelma tilanteet niin ettei näitä tarvitsisi alkaa lukemaan. 

1. YLEISET EHDOT

1.1 Kalusteheinoset.fi verkkokaupasta myytävien tuotteiden tilaaminen tapahtuu kalusteheinoset.fi sivustolta tai tapauskohtaisesti esimerkiksi puhelimitse ja sähköpostilla. Tuotteiden maksaminen tapahtuu Suomen verkkomaksujen maksupalvelun kautta jossa käyvät kaikkien pankkien verkkopankkitunnukset, yleisimmät luottokortit.

1.2. Kalusteheinoset pidättää oikeudet kaikkiin kuluttajakaupan lakien ja sääntöjen mukaisiin muutoksiin Internet-kaupassa ja kaupankäynnissä.

2. TILAAMINEN / SOPIMUKSEN TEKEMINEN

2.1. Tilaaminen tapahtuu kalusteheinoset.fi verkkokaupasta, puhelimella tai sähköpostilla. 

2.2. Tilauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ostoskorissa ovat valmiiksi näkyvillä tilattavaksi halutut tuotteet ja hinnat, maininta maksutavasta ja kotiinkuljetuksesta.

2.3. Asiakkaan lähetettyä tilauksen on tehty sopimus sitova. Tilauksen lähettäminen katsotaan sitovaksi sopimukseksi molemminpuolisesti, eikä sitä kumpikaan osapuoli voi yksipuolisesti muuttaa. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olleita tilaus- ja sopimusehtoja kaikilta osin. Tilauksen tehtyään asiakkaan on katsottu hyväksyneen tilaus- ja sopimusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat ja ymmärtäneen informaatiokuvakkeiden sisällön, esimerkiksi sen, että tuotteen väri voi luonnossa poiketa nettikaupan sivuilla esitellyistä värimalleista.

2.4. Kalusteheinoset on sitoutunut toimittamaan sopimuksen mukaisen tuotteen voimassa olleiden hintojen, ominaisuuksien ja tilausehtojen mukaisesti. Kalusteheinoset on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viipymättä, jos tuotteen ominaisuudet tai toimitusajat ovat muuttuneet sivustoilla sopimushetkellä ilmoitetusta poikkeaviksi. Tällöin asiakkaalla on myös oikeus tuotteen vaihtamiseen tai tilauksen perumiseen.

3. MAKSUEHDOT

3.1. Kalusteheinoset.fi verkkokaupassa tuotteet maksetaan joustoluotolla tai Paytrail (entinen Suomen verkkomaksut) maksupalvelun kautta, jossa käyvät maksuvälineinä Visa, Visa Elecktron, Mastercard ja pankkien verkkopankki tunnukset.

3.2. Luottokortilla maksaminen tapahtuu sivustolla tuotteiden tilaamisen yhteydessä. Veloitustapahtuma luottokortilta tapahtuu Paytrailin suojatulla ja varmennetulla sivulla. Maksaminen on turvallista.

3.3. Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, saattavat tuotteet saapua erikseen toimitettuina. Rahtikulua asiakas maksaa vain yhden kerran. Tuotteiden toimitusajat ovat sidotut kalusteheinoset.fi verkkokaupassa tuotteille ilmoitettuihin toimitusaikoihin. Asiakkaalle informoidaan asiasta myös tilausvahvistuksessa.

3.4. Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Kalusteheinoset toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.

Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

 

PaytarilOy, y-tunnus: 2122839-7 

Ohjelmakaari 10

40500 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 0207 181830

 

3.5. Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

4. HINNAT

4.1. Tuotteiden hinnat ovat voimassa aina siitä päivästä lukien, kun ne ovat julkaistu Kalusteheinoset.fi Internet-sivustoilla.

4.2. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

4.3. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta.

4.4. Tuotteiden hinnat ovat muuttuvia tarjousten, kampanjoiden ynnä muiden niihin vaikuttavien asioiden johdosta. Jokainen tilaus käsitellään tilauksen tekemisen ajankohtana voimassa olleiden hintojen, toimitusaikojen, tuotteiden ominaisuuksien ja sopimusehtojen mukaisesti.

5. TOIMITUS / KULJETUS

5.1. Kalusteheinoset on sitoutunut toimittamaan tuotteet asiakkaalle mainittujen toimitusaikojen puitteissa. Kalusteheinoset ei vastaa sellaisista viivästyksistä, joihin Kalusteheinoset ei ole osallinen eikä itse pysty vaikuttamaan, kuten maahantuojan tai tehtaan tuotannollisista tai muista ongelmista.

5.2. Kalusteheinoset on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle tuotteen saatavuuteen, toimitusaikoihin tai tuotteen laatuun ja ominaisuuksiin liittyvistä muutoksista asiakkaalle kuluttajansuojalain mukaisesti viivytyksettä.

5.3. Kuljetusliikkeet toimittavat tuotteet tilausajankohtana voimassa olleiden toimitusaikojen sisällä. Kuljetuksen hoitava kuljetusliike ottaa ennen kuljetusta yhteyttä asiakkaaseen. Kotiovelle toimituksessa tuote tuodaan ensimmäiselle ulko-ovelle. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan ulko-ovelle.

5.4. Kotiinkuljetus ei sisällä rahaliikennettä.  

5.5. Kuluttajakaupan mukaisesti Kalusteheinoset on vastuussa tuotteesta jos se häviää tai rikkoutuu asiakkaalle toimitettaessa. Tuotteen vahingoittuessa tai hävitessä kalusteheinosille palauttamisen yhteydessä on tuotteesta vastuussa asiakas tai kuljetuksesta vastuussa ollut kuljetusliike.

5.6. Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan toimitusosoitteen tarkasti. Kalusteheinoset ei vastaa minkäänlaisista seuraamuksista eikä kuluista, jos asiakas on ilmoittanut osoitetietonsa virheellisesti tai ei ole ilmoittanut muuttunutta toimitusosoitetta ajoissa tai ollenkaan. Siinä vaiheessa, kun kuljetuksen hoitava kuljetusliike on ottanut tuotteen kuljetettavakseen, ei osoitetietoja voi enää muuttaa.

5.7. Asiakkaan ostaessa useamman kuin yhden tuotteen kerralla, tuotteet saattavat saapua erikseen toimitettuina. Tuotteiden vastuu- ja toimitusperiaatteissa toimitaan kohtien 5.1. -5.6. mukaisesti.

5.8. Kuljetuksen aikana aiheutuu joskus pakkausten repeämisiä tai kolhiintumisia. Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulisi tarkistaa pakkausten ulkonäkö. Jos pakkauksessa on huomattava ulkoinen vahinko on kuljettajan läsnä ollessa tarkistettava, onko ulkoinen vahinko aiheuttanut itse tuotteelle vauriota kyseiseen kohtaan. Vahingosta tulee mainita rahtikirjaan vahingon havaitsemisen yhteydessä. Tuotteen vauriosta on ilmoitettava välittömästi Kalusteheinosten asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse. Ilmoittamisen nopeudesta riippuu se, miten nopeasti asiakas saa korvaavan tuotteen tai tuotteen osan vaurioituneen tilalle. Vaurioituneista osista on kuitenkin ilmoitettava ennen tuotteen kasaamista.

5.9. Mikäli asiakas on jo vastaanottanut tuotteen ja huomaa siinä edellä mainitun vahingon on asiakkaan viipymättä ilmoitettava asiasta Kalusteheinosten asiakaspalveluun. Epäselvissä tapauksissa jos asiakas ei edellä mainittua vahinkoa ole peruutusajan sisällä ilmoittanut, saattaa vahinko koitua asiakkaan tappioksi.

6. HENKILÖTIEDOT

6.1. Kirjattujen tilausten yhteydessä saadut asiakastiedot tallennetaan ainoastaan Kalusteheinosten asiakasrekisteriä varten. Rekisteri on salainen ja vain Kalusteheinoset.fi asiakaspalvelukäytössä.

6.2. Kalusteheinoset ei saa luovuttaa asiakastietoja eteenpäin ilman asiakkaan suostumusta. Asiakkaalla on oikeus pyytää Kalusteheinosta poistamaan rekisteristä henkilö- ja yhteystietonsa ilman erillistä syytä.

7. PALAUTUSOIKEUS

7.1. Asiakkaalla on 14 päivän mahdollisuus tutustua tuotteeseen. Palautukseen oikeuttava aika lasketaan tavaran vastaanottamispäivästä alkaen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, joiden mitat tai muut ominaisuudet poikkeavat normaaleista tuotestandardeista. Tällaisia tuotteita voivat olla esim. mittojen mukaan tehdyt tuotteet tai erikoiskorkeat sängyt.

7.2. Tuotteeseen tutustuminen katsotaan määrältään ja laadultaan sellaiseksi, kuin asiakas tutustuisi tuotteeseen ja sen ominaisuuksiin myymälässä tuotetta ostaessaan.

7.3. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön tutustumisaikana.

7.4. Ennen tavaran palauttamista tulee ottaa yhteys Kalusteheinoset.fi asiakaspalveluun puhelimitse 050 407 0490   tai sähköpostitse osoitteeseen kalusteheinoset@kalusteheinoset.fi. Asiakaspalvelu antaa ohjeet tuotteen hyväksyttyyn palauttamiseen.                   

8. TUOTTEEN PALAUTTAMINEN

8.1. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, hänen tulee olla yhteydessä kalusteheinoset.fi asiakaspalveluun. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse palautusohjeet, joissa kerrotaan yksityiskohtaiset ohjeet tuotteen pakkaamisesta, pakkaukseen liitettävistä tiedoista ja tuotteen lähettämisestä.

8.2. Asiakkaan tulee liittää pakkaukseen yhteystiedot, tilinumero ja pankkiyhteys, tilausnumero ja erityistiedot jos niistä on mainittu sähköpostitse lähetetyssä palautusohjeessa, ja tuotteeseen tulee liittää kopio ennakkolaskun maksukuitista/tulosteesta.

8.3. Palautustapauksissa asiakas on velvollinen kuljettamaan tuotteen lähimpään kuljetusliikkeen toimipaikkaan palautuskuljetusta varten. Poikkeuksena ovat suurikokoiset ja vaikeasti kuljetettavat tuotteet, jotka kuljetusliikkeet noutavat asiakkaan luota. Asiakasta informoidaan aina kyseessä olevan tuotteen käytännöstä henkilökohtaisesti. Palautuskulut kohdassa 8.5.

8.4. Tuotteen kokonaissumma palautetaan asiakkaan tilille 30 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta, jos tuote on käyttämätön, myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.

8.5. Kuljetuskulut palautetaan asiakkaalle kokonaisuudessaan, jos tuote on asiakkaan palautettavissa normaalina postipakettina tai Matkahuollolla. Suurikokoisen ja kuljetusliikkeen noutoa tarvitsevan tuotteen palautusrahdin maksaa asiakas, jolloin kuljetuskuluja ei palauteta.

Kuluttajaviraston Verkkokauppiaan ohjeessa seuraavasti: "Kaupan peruuttaminen tarkoittaa sitä, että tilanne palautetaan sellaiseksi kuin se oli ennen kaupantekoa. Asiakas palauttaa saamansa tuotteen myyjälle, ja myyjä palauttaa asiakkaalle koko kauppahinnan toimituskuluineen ja palautuskustannukset. Kaupasta ja sen peruuttamisesta ei siis yleensä saa koitua asiakkaalle mitään kuluja. Palautuskuluja ei kuitenkaan tarvitse korvata, jos tuotetta ei voi kuljettaa tavanomaisena postikuljetuksena esimerkiksi sen suuren koon vuoksi."

8.6. Jos tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, asiakas on velvollinen korvaamaan kalusteheinoset.fi:lle tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumishinnan välisen erotuksen. Tällöin palautamme tuotteesta ja kuljetuksesta maksetun hinnan vähennettynä edellä mainitulla erotuksella. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti.

9. TAKUU

9.1 Asiakkaan tulee säilyttää kalusteheinoset.fi lähettämä tilausvahvistus ja lähete tuotteen tilaamisesta takuuehdon täyttämiseksi.

9.2 kalusteheinoset.fi antaa kaikille tuotteille vähintään kuluttajansuojalain mukaisen puolen vuoden eli kuuden kuukauden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien.

9.3. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen. Tavarantoimittajat vastaavat tuotteidensa laadusta takuuaikana.

10. REKLAMAATIOT

10.1. Kalusteheinoset.fi vastaa siitä, että asiakas saa tuotteen kotiinsa uutena ja sopimuksen mukaisena. Kuljetuksesta johtuneísta paketin repeämisistä tai kolhiintuneista paketeista on ilmoitettava välittömästi asiakaspalveluun kohtien 5.7. ja 5.9. mukaisesti, mikäli ne ovat aiheuttaneet tuotteelle vauriota.

10.2. Jos tuotteessa kuluttajansuojalain mukaisen kuuden kuukauden aikana tuotteen normaalissa ja asianmukaisessa käytössä ilmenee virhe tai vaurio, katsotaan sen olleen tuotteessa jo ostohetkellä. Tällöin kalusteheinoset.fi vastaa tuotteen korjauttamisesta tai korvaavan tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Asiakkaan tulee ilmoittaa tuotteen viasta kalusteheinoset.fi asiakaspalveluun välittömästi sen havaittuaan. kalusteheinoset.fi neuvoo asiakasta jatkotoimenpiteistä henkilökohtaisesti.

10.3. Kalusteheinoset ei vastaa

1) Tuotteen väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioista

2) Asiakkaan huolimattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä johtuneista vaurioista esimerkiksi tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa

3) Tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta tuotteen kulumisesta, esimerkiksi patjan tai sohvan istuimen normaalista muotoutumisesta käytön aikana tai tuotteen lakkapinnan himmenemisestä käytön takia.

4) Normaalista puulaadun käyttäytymisestä sellaisten tuotteiden kohdalla. Näiden tuotteiden reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

11. MUUT EHDOT JA VASTUUT

11.1. kalusteheinoset.fi ei vastaa asiakkaan tekemistä mittausvirheistä, jolloin esimerkiksi kulmadivaanin osat eivät mahdu ulko-ovesta sisälle tai pitkät tuotteet eivät mahdu kääntymään eteisen kulmista. kalusteheinoset.fi ei vastaa myöskään edellä mainitusta johtuneista tilanteista, jolloin tuotetta on jouduttu säilyttämään sellaisessa tilassa, esimerkiksi ulkoilmassa, että tuotteesta on saattanut esimerkiksi kastumisen takia tulla myyntikelvoton, vaikka olisikin alkuperäisessä pakkauksessaan. Tällaisissa tapauksissa emme hyväksy tuotteen palauttamista, vaan lähetämme tuotteen takaisin asiakkaan kustannuksella.

11.2. Tapaukset ja tilanteet, joista näissä sopimusehdoissa ei ole mainintaa, käsitellään Suomen lain ja kuluttajakaupasta säädettyjen lakien ja sääntöjen mukaan.